måndag 10 maj 2010



det känns som det var ett tag sen jag skrev nåt vettigt blogginlägg. så jag får väl ta och göra det.

jag insåg idag igen, som så många andra dagar, hur meningslöst det faktiskt är att bara sitta vid datorn. visst, det kan ge lite att se snälla kommentarer på diverse grejer och så men jag känner ändå att det inte är någonting mot att inte sitta vid datorn. just nu utför jag inte ens nåt vettigt vid datorn, utan bara kollar på "the office".
jag vet att jag troligtvis inte kommer sluta sitta vid datorn, eller ens sitta mindre vid den. men man kan ju iaf påminna sig själv ibland och göra ett försök.

jag vill ut och leka igen.
^^

2 kommentarer:

  1. Gå ut och lek då :) Haha jag ler varenda gång jag ser din header!

    SvaraRadera
  2. brukar tänka samma sak, men det finns inte så mkt att göra ute. och har inget gemensamt med någon som bor i närheten -.- fan att man ska ha så annorlunda intressen...

    SvaraRadera