tisdag 1 februari 2011

nyheter

Tänkte att det skulle vara på sin plats att göra ett litet inlägg nu. Nick Vegas är lika inspirerande som alltid, så idag när jag såg denna videon http://greyscalegorilla.com/blog/2011/02/the-creative-gap-becoming-better-than-most/ så bestämde jag mig för att skapa minst en "kreativ" eller "cool" grej per dag. Det kan vara en teckning, en film, en skulptur eller bara en skiss. Bara för att man ska greja, för det är när man grejar som man lär sig som mest.
Även om resultatet inte kommer bli speciellt bra alla dagar så kan jag iaf stolt säga att jag har gjort något. Och om det blir dåligt så gör det så att jag får upp ögonen för det som är dåligt så jag slipper göra om samma misstag nästa gång.

Så bered er på dagliga poster med halvdana grejer :D Jag börjar med denna loggan jag gjorde förut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar