lördag 17 april 2010



hehe, det är alltid lika sköj att rita i paint ^^ även om klockan är 01:30...
jag minns när jag var liten och inte kunde använda photoshop. då ritade jag jämt i paint! kanske inte såhär vackert dock.

visst vore det grymt att göra en techno remix på varenda psalm i hela bibeln :P sedan kan man ta med dom till kyrkan och köra istället för orgeln, för att liva upp stämningen lite. tänk er alla gamla tanter stå och hoppa i bänkarna och daska till varandra med handväskorna så att amfetaminet som dom har mot sin adhd flyger ner i nattvardsvinet och gör ungdomarna speedade så att också de kan stämma in i det ljuva hoppandet.

på tal om musik och kyrkan så bör ni kika in http://virb.com/superboxandelectrogirl
dom är feta! (inte som hugo, utan mer feta som i grymma typ)

1 kommentar:

  1. Ang sarah/nannas blogg.

    Gruppen var till för att göra bloggen populärare. Ville den skulle hjälpa barn som har det svårt idag. Som min kompis, men ist börjar massa tigga och säga vi ska ge henne pengar för hon ska ha råd med advokat, statlig advokat duger tydligen inte. jag ville inte bli förknippad med sånt så jag tog bort gruppen.

    //Emmy.

    SvaraRadera