måndag 26 april 2010



visst är det frustrerande när datormusen krånglar? speciellt när man sitter och försöker få nåt vettigt gjort men hela tiden blir hindrad av att en liten plastbit med ett kretskort i sig inte funkar som den ska...
min kära biltema mus har krånglat ett tag så jag började använda en billig-skit-jultidnings-mus istället. den funkade bra tills häromdan då den la av helt... så nu sitter jag här med en gammal microsoft kulmus och funderar på när jag ska orka lägga pengar på att köpa en ny.
troligtvis inte än på ett tag. måste köpa en kamera först.


jag kom även på häromdan att det måste vara helt ointressant för någon att läsa om vad jag gjort på dagen (med tanke på hur lite intressanta grejer jag gör) så därför ska jag börja skriva om nån grej jag funderat på under dagen istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar