lördag 10 april 2010



nu känns det verkligen som det är sommar. det har varit strålande sol hela dagen och jag har gått i shorts och t-shirt :D

ganska sunkig bild insåg jag nu, såhär 2 timmar efter jag stängt av datorn med alla mina bilder på så att jag inte kan byta till något bättre. nästan som att ha skitit ner sej när man är hos en kompis och inte kan byta kallingar för att man inte är hemma...

körde en sväng med min älskade enhjuling förut. såg då till min stora fasa att nästan alla mina pallar var borta. jag antar att det får bli en del nattliga rövarstråt i år igen...
det var skönt att köra igen, kunde inte göra det på mars...
det finns inte mycket bättre än att vara ute och köra enhjuling i solnedgången med lite grym chipmusik ^^

har precis sett "forgetting sarah marshall". skönaste filmen jag sett på länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar