måndag 12 april 2010

ny låt! JeNS - soptunnans tid

Min nya låt som jag gjorde idag i skolan istället för att göra nåt vettigt. tycker dock att det är mer givande än allt skolarbete i hela världen, att bara sitta och få vara kreativ ^^

säg gärna vad ni tycker, även om det kanske inte är eran musiksmak.

om du av någon anledning skulle känna för det så går den att ladda ner via nån av länkarna under:
http://bit.ly/soptunnanstiddownload1
http://bit.ly/soptunnanstiddownload2
(om du får beslutsångest om vilken länk du ska välja så kan jag säga det här, det är samma låt och första länken är snabbare...)

JeNS - soptunnans tid by thejoltjoker

änjoy!
:G

3 kommentarer:

  1. Tack, men som du skrev fick jag hjälp. Himla snällt av dig söta du !

    SvaraRadera
  2. Sv: Konstigaste? Näe då har du verkligen inte sett dans överhuvudtaget! xD Var på en föreställning för några år sen och vet du hur dem dansa? Jo, en tjej kom saktaaaaa in på scenen (tog typ 10 min) och gjorde samma rörelse om och om igen, sen eftre ett tag kom fler och gjorde samma sak hahaha och sen haha kom en halvt inrullad i genomskinlig plast! Det var först konstigt! Och de höll på så i 1 timma! iofs det kanske inte är en dansstil men ändå xD och typ melbourne shuffle, det ser också jävligt weird ut! jag menar, man står och stampar och glider runt liksom
    ..eller jag kanske bara ska erkänna det, tecktonik är lite konstigt...men bara i början!XD
    ursäkta för detta otroligt långa inlägg.

    SvaraRadera
  3. Nej de är en annan :)

    SvaraRadera