tisdag 23 mars 2010

550D



är helt inkörd på kameror idag känner jag :P

eftersom att jag prenumererar på diverse kameranyhetskanalerna så var det första jag fick reda på när jag kom hem, att samsung hade visat upp lite nya grymma kameror. bland annat en kompaktkamera som tydligen kan filma i FullHD och i 1000 fps! jag tvivlar på att det är HD och 1000 fps samtidigt dock...

hade sedan en trevlig liten diskussion med Tomas och kom fram till att det får bli en Canon EOS 550D istället för en Nikon D90, till sommarn. insåg att jag hellre vill ha bra film-egenskaper, än knappar för alla manuella inställningar.

har nu suttit och blivit kåt på Adobes nya funktioner i CS5, som visas upp första gången den 12 april. gissa vem som kommer att titta på deras live-sändning på kvällen...


jag sov fantastiskt gött på bussen förut, men nu ska jag sova lite till.

god natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar