måndag 22 mars 2010


(klicka på bilden för förstoring)

jag förstår inte varför det alltid blir sköldpaddor när jag ritar... jag har inte haft så många upplevelser med sköldpaddor, så det kanske är avsaknaden av sköldpaddor i mitt liv som gör intryck.

fast när jag tänker efter, så har jag faktiskt haft en del trevligt med sköldpaddor. när jag var i grekland för några år sedan simmade jag ju bara några meter ifrån ett par havssköldpaddor. och i somras fick jag träffa en snubbes superstörda sköldpadda som typ käkade händer och ben till frukost.
det kanske helt enkelt är så att jag vill ha ännu mer fina möten med sköldpaddor... nu ska jag studera sköldpaddor i brist på annat vettigt att göra.

det blir ju lätt så att man gör helt onödiga saker när man har tråkigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar