lördag 6 mars 2010

vår

Idag kändes det verkligen som vår, om man bortser från all snö och is. hade egentligen tänkt bada igen men fick gå ut och fota istället. träffade familjen knölsvan. och mr mås. och herr fisk.
eftersom att jag är så väl bekant med herr och fru knölsvan så gick jag fram för att hälsa på dem, men de bara väste tillbaka. jag förstod då att de hade varit ute och festat kvällen innan. de brukar låta så när de har varit på karaoke-party.
och på tal om karaoke-party så testade jag rockband igår. jag ägde på både trummor och sång(...) ^^
tog en hel del bilder idag, så nu har jag för ett tag framöver :) och jag längtar efter sommaren så galet mycket nu. fast våren är också trevlig.






herr fisk var en riktig torrboll. han bara låg likstilla där i snön...

nu ska jag se på "50 first dates".

god afton.

1 kommentar:

  1. Svanar är faktiskt riktigt otrevliga.
    Vad är det som plumsat i vattnet framför fiskmåsen?

    SvaraRadera