måndag 29 mars 2010

vår


man får ta vad man har som det heter.

som varenda måndag var det riktigt segt att gå upp ur sängen. och sedan börja dagen med engelska. ett ämne som faktiskt var skoj när man hade en vettig lärare... blev väl mest spelande iaf så det spelar inte så stor roll.
kommer nog inte få så bra betyg nu eftersom den lärarn jag har nu mest verkar gå efter hur mycket man skriver och inte vad man skriver...

när jag kom hem så var det rätt molnigt men jag kände ändå för att köra lite enhjuling nu när snön äntligen är borta.
så blev det inte, utan datorn tog över som vanligt... men så lyckades solskenet tränga sig fram och rädda mig från datorns onda klor.

det var bra. jag blev jätteglad av att få komma ut och köra på pallarna igen ^^
jag var rätt ur form efter den idiotiskt långa vintern...

min mus har börjat klicka några extra gånger när jag klickar själv, och klickar när jag försöker markera och dra saker. galet frustrerande!


Vårtecken :D (torr lastpall :p)

hehe, filmbolagen gör allt för att få fast pirater :p

1 kommentar:

  1. Men wtf, vi har fortfarande 2 meter snö!
    och det där med musen. samma sak med min, och faktist varit så i ett halvår nu. Men rätt bra när man spelar css :D

    SvaraRadera