torsdag 4 mars 2010

goodbye internet!



Jag har äntligen tagit mitt förnuft till fånga och insett att jag borde sluta slösurfa. det tar bara tid och jag får inte ut något av det.
jag brukar nämligen gå och tänka att jag skulle vilja ha mer tid, för det är så försnuskat mycket jag vill göra och grejer jag vill lära mig som tar tid. men så insåg jag att jag faktiskt har skitmycket tid. det är bara att jag inte gör något med den, utan bara sitter och slösurfar istället.
jag borde städa färdigt mitt rum någon dag också... och om jag kommit ifrån slösurfandet så kommer det gå skitsnabbt med tanke på att det alltid är det som får mej side-tracked. en annan orsak till att jag inte hinner med nåt är nog för att jag glömmer bort allt hela tiden...
men jag kommer nog fortsätta blogga

så kika gärna in här lite då och då, och skriv gärna en kommentar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar