onsdag 17 mars 2010

regn



jag sitter här i min ensamhet, och plockar ihop bilder till en skoluppgift. då och då, så kommer det lite regn mot mitt fönster. det känns rätt gött med lite regn igen, och inte bara massa snö hela tiden. förhoppningsvis så hjälper regnet till lite att få bort snön också. fick reda igår på att man kan öppna även jpeg filer i camera raw. det är skitgött faktiskt.
kan inte hitta min cykelpump nånstans, så jag kan inte ge mig ut på enhjulingen än :(

jag får väl somna in och hoppas att jag får en uppenbarelse om var den gömmer sig...

1 kommentar:

  1. Haha, stort lol. Hon anklagade mig för att ha samma låttext som henne i ett inlägg för kanske tre månader sedan. En låttext, Lars Winnerbäck. Alltså :P Sen dess har jag bara jävlats med henne för att jag tycker att det är kul ^^ Nej jag är ingen copycat :P

    SvaraRadera