lördag 13 mars 2010

näsan



Jag tänkte att jag skulle testa att dricka lite med näsan eftersom att jag inte gjort det sen den var lös, och jag var föredömligt bra på det innan. men jag märkte genast hur mycket trögare det gick :( klarade bara ett halvt glas vatten till skillnad från ett helt glas, som jag klarade innan. detta gjorde mej lite smått nedstämd för nu har jag inte mycket att komma med för att impa på tjejerna... möjligtvis alla ärr, men det är ju inte hälften så grymt som att kunna dricka med näsan.

jag önskar ibland att jag kunde vara en gammal hederlig pirat. som på den gamla goda tiden. inte nu när dom har maskingevär och sån skit. man ska ju borda skeppen och bara röva på. och inte bry sig om nåt. det skulle passat mej perfekt, förutom att jag troligtvis inte skulle vilja döda någon...

bilden är från när vi attackerade ostindiefararen i somras. besättningen blev livrädd och sket i byxorna, så att alla skeppsråttor simmade iland och spred kaos i städerna.

1 kommentar: